Hamile olduğumu bilmeden epey alkol aldım birkaç kez. Doktor bir şey olmaz dedi ama yine de içim pek rahat değil. Henğz kese bile oluşmadı. Beta hcg en son 181 cikti. Haftaya tekrar kontrolum var 1500 olması gerekiyor dedi doktor olmazsa bi sorun vardır araştırmamız gerekir dedi.. sizce bilmeden ictigim alkollerin bi sakıncası olmus mudur