Merhaba. Geçtiğimiz Pazar idrar testi yaptım 3 tane ve silik de olsa çift çizginin belirmesiyle kan verdim. Kanda beta hcg 90 cikti 2 gün sonra tekrar yaptırdım ve 181 olmuştu. Haftaya salı doktor yine bekliyor 1500 e cikmis olmalı yoksa ters giden bir şeyler vardır dedi.. hiçbir belirtim yok göğüslerimin aşırı derecede şişmesi ve acıması dışında. Beslenmeme cok dikkat ediyorum. Ceviz badem yogurt balık muz ve folik asid.. ama sigara işi çok zorluyor. Günde 1-2 ye düşürdüm 5-6 gündür. Bunun zararı olur mu günde 1-2 twne içmemin. Doktor kese gözükmüyor daha çok çok yeni ama rahimde kalınlaşma başlamış dedi. Benim durumumda olanlar var mıydı?? Daha 3.5 aylık evliyim çok plansız oldu ama istiyoruz. Beta hcg değerim sizce çıkar mı :(