Ben yaptırmıstım 2 sayfaya biri ultrason goruntusunu ıstemıstı bırıde kocamla benm yasımdan tutun spn adet tarıhıne her detayı ıstedı. İkiside yanılma payım cok az dedı. Biri erkek bırı kız dedı. Kız olan tuttu dıyelım. Ve kız diye bakan aşırı iddealıydı. Çok zor yanılırım. Cok nadırdır yanlıs tahminlerim felan diyordu. Sonra yine ona kuzenımde gebe kalınca baktırdı. Yanlıs bildi. Kız dedı oğlu oluyo. Yani bence faso fiso. Zamanını bekleyin. Doktordan ogrenın