Merhaba sevgili anneler hamileliğimin 16 haftasından itibaren kan ilacı kullanıyorum doktor aç karnına yazdı tok karnına yazdı günde 2′ye çıkardı ilacı birden fazla değiştirdim midemi arttığı için ama şu an 35 haftama gelmek üzereyim ve kan değerim 13 yani normal düzeyde iken olan değer tam tersi hep düştü ilacı sırf etki etsin diye c vitamini olan meyvelerle tükettim portakal mandalina vesaire ama kan ilacı hep yan etki etmesine rağmen o zorluklarla içtim hiçbir şekilde etki etmedi kan değerlerim 8′e düşmüş bütün kan ilaçlarının hepsini denedim hiçbiri fayda etmedi doğuma da çok az kaldı ve benim kana ihtiyacım var ayrıca sürekli başım dönüyor kansızlıktan bana önerisi olan var mı aklıma aslında sabah akşam yarım fincan pekmez içmek geldi aç karnına ama sizce hap mı daha şey yarar yoksa pekmez de mi işe yaramaz bu kansızlığa bir çar yapmam lazım çok sinirlerim bozuluyor artık bütün gün başımın dönmesinden duramıyorum