Beybiacar yaşınız kaç ? Hımm bende ankaradaki genoksa yaptırmıstım snaırım ozman ucreti 2 bin yada 2500 tl gbı bıseydı 15 günde fln gelmıstı sonucu benım 3 lü taramamda 1:127 cıkmıstı temız cıktı şükür . Şuan 2. Hamılelılıgım gecen hafta 2 tarama sonucumu ogrendım 1:443 cıkmıs doktorum 1:100 cıksa kensınlkkle yaptır derdım ama sana bırakıorm dedi ıstersen yaptır die ama yaptırmadım bu sefer inşallah saglıklı bi şekilde kavusurum bebişime :) benımde yaş varda o cok etkılıo sanırım