Bende bu gün kontrole gitdim 37 haftadayim, 19 ocak gün aldim 38 tamaminda sezeryana giricem. Amelyyat için tahlileri bana 34 haftada yaptirmişdi.
Əgər brbeginiz gelişimini tamamlamişsa 37 de alina bilir. Ultrasona göre gün söyleyeck doktorunuz bence. Bende hep 2 hafta önden gidiyordu bebek bu gün yine ultrasonda 39.+1 gün gödterdi