hkozduran Ozlemdemir evet 5+2 de gittik keseyi gördük ayın 23 ünde randevumuz var bebeği ve kalp atışını görmek için 🥰 umarım görürüz 🙏🏻 siz gördünüz mü
Ozlemdemir hkozduran ben daha gorunmedim doktora henüz erken olur diye düşündüm o yüzden bir hafta sonra gidicem hem kalp atışını hem de keseyi bir arada görmek icin bekledik. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayi nasip etsin inşallah 🙏🏻♥️
Sumeyyealts Novamomy 5+3 te keseyi gördük 6+3 te kalp atışlarını dinledik çok şükür rabbime o kadar güzel bir his ki Rabbim isteyen herkese yaşatsın inşallah
Novamomy Sumeyyealts insallah biz keseyi gördük ama daha kalp atışı için henüz erken dedi Allah nasip ederse bizde yaşarız insallah 🙏🏻
Novamomy Kucuk_melegim gerçekten zor bir süreç geçirmişsiniz Allah emeklerini boşa çıkarmamış darısı bize ınsallah 🙏🏻sevgiler
ayse_1960 Rabiaaa46 amin inşallah canım Allah razı olsun sende tez vakitte sağlıklı sıhhatli duyarsin