Novamomy sağlıkla kucaginiza alın inşallah benimde son adet tarihim 4 Aralık ama çatlatma ignesinle oldu sanırım geç döllenme oldu geç öğrendim düşük değerle benimde lekelenmelerim var arada da açık kırmızı geliyor progestan kullanıp bekliyorum hayırlısı sizin nasıldı kanamaniz acaba 🙏