Benim ikisinde negatof doktorum bu virüsü hiç geçirmediği mı söyledi hamileyken gecirirsem çocukta sakat kalma gibi bir ihtimal varmış açıkçası bu durum beni korkuttu insanların yüzde 80 ni bu hastalığı geçirmiş oluyormus önceden hiç yakalanmayipta şuan hamile olupta yeni yakalanan var mı acaba ?