Anakuzusu Merhaba anneler😌 Sizlere birşey sormak istiyorum tesettürlü bir gebeyim ve merak ettiğim birşey var hastane süreciniz nasıl ilerliyor doğumdan sonra başınıza ne takıyorsunuz yani önerileriniz nelerdir
Mckeymouse Anakuzusu ben ilk doğumda yazma taktım sonra o ağrının içinde gözüm görmedi yani sezeryanla doğum yaptı ağrıdan ağlıyordum yürüyüş yaparken bile o yüzden takmadım yani gözüm görmedi ama bone iyi olabilir
EymeninAnnesi__ Anakuzusu yazma taktım ben canım yatarken ederken kayıp durdu birdaki doğumuma hazır bonelerden götürecem 😅😅😅😅