Ay-mom ayyy zararı var mıdır zannetmiyorum ama ben canım çok istediği için acılı şalgam suyu içtim. Bir de açtım. Beni öyle rahatlattı ki 😀 bende çok çektim hala da şişkinlik yaşıyorum. 10 haftalığız ama karnım resmen bayağı çıktı bu şişkinlik ve bu kabızlık probleminden. üstelik yediklerime de dikkat ediyorum 🥹