Gurbet26 valla benim doktorum çok rahattı gidebilirsin bi sıkıntı olmaz demişti ama siz rapor alırken bir sorun yinede benden ücret almamıştı rapor için bu arada . Pegasus 36dan sonra rapor istiyor Thy 28 de diğerlerini bilmiyorum ama hangi firmayla gidecekseniz hepsinin sitesinde hamile raporla ilgili bilgiler yazıyor oradan bulabilirsiniz☺️