tazeanne07- ben de işe yaramıyordu hiç bişey. Ben de hamilelikte kabız oluyorum. Kayısı suya koyup onu yiyor suyunu içiyordum, avokado felan yiyordum. Ama bünye meselesi:( yine de olabiliyor. Demir ilacı mahvediyor bir de bn bu gebeliğimde kullanmadm daha az kabız oldum. Ama demirim düşük.