Merhaaba ben 8 haftalık hamileyim. 6 haftalık iken vajinal ultrason yapıldı bebeğin kalp atışını gördük. Sonra doktor bir sıkıntı yok dedi 12. Haftada kontrole gel dedi. 7 haftalık iken kasıklarımda ağrı şikayeti ile acile başvurdum. Doktor baktı karnımdan yakalarsam sesini dinleteyim bebeğin dedi. Dinletemedi. Bana 8 hafta olunca gel bebeğin kalp atışını dinletsinler dedi. Biraz endişelendim acaba bir şey mi oldu diye? Siz ne zaman duydunuz bebeğin kalp atışını??