Mucizem33 edaa1402 oo çok para ya ne yapiyor lar sanki . Bizim burda ve doktorum da iyi neyseki 6 bucukmus
edaa1402 @Ebru0101 valla bende tam bilmiyorum canım annemle gitmiştim eşim gelemedi ama bana da 3 hafta sonra gel dedi sen nasıl memnun kaldın mı doktordan 😇🥰
edaa1402 @Mucizem33 bana da fazla geldi Mersin merkezde olunca tabi adı oluyor ne alabilirlerse insanlardan 🙄
edaa1402 @Petito35 o hastanede de doktor tanımıyorum çok Yenişehir hastanesi 10 bin dedi bana fazla geldi doğum için de form yaşam tercih etsem doktorlar nasıl bilmiyorum ve gebeliğimi takip etmeyen doktor doğuma alır mı onu hiç bilmiyorum canım 😂
Mucizem33 tazeanne07- eski omer sayar hastanesi osman yasa ve cok memnunum kesinlikle tavsiye ederim mesaj atsam bile döner doğum ücreti de uygun