Her doğum farklıdır ama öyle bağırma vs olmuyor ıkınma esnasında hafif bi iç güdüsel olarak inleme oluyor. Sezeryan sonrası normal doğum yapmış biri olarak tavsiyede bulunmak isterim, bebeğiniz ve sizin için hayati bi durum söz konusu değilse sezeryan kesinlikle düşünmeyin. Bedeninizi ve ruhunuzu iyi hazırlayın yeter gerisi su gibi gelir inşallah.. Sağlıcakla kavuşun