Gebeyizbiz Bellisima21 Hamilelikte çok saglikli kefir içmek hemde bebeğe kilo aldırıyor . Ben her gün 1 bardak içerik muhakkak hicde kabız olmadım çok şükür bağırsakları da çalıştırıyor . Tavsiye ederim çok faydali
Mervetnl Minikmucizelere valla ben sormadım içilir mi diye ama içiyorum sade sevmiyorum o yüzdende meyveli içiyorum 😇
Dytmerved Minikmucizelere merhaba, meyveli kefirlerin çoğunda katkı maddesi var. Ve hepsinde yüksek miktarda şeker var. Böyle bir şeyi her gün tüketmek şeker açısından riskli olabilir. O yüzden sade kefir tercih edip içine kendiniz meyve katabilirsiniz.
yagmur50 Minikmucizelere meyvelide şeker var ya o yüzden bende meyveli içebiliyordum öyle deyince bıraktım maalesef 🤢
Hilal3425 Bellisima21 içilir tabi çok faydalı hem bağırsak sağlığı için hemde bebeğin gelişimi için ama sadesi meyvelisi aroma ve şeker içeriyor oyuzden ondan uzak durmak lazım
Betulaa Ben sade kefir içiyorum , ama dışarıda ara öğün yapmam gerekiyorsa ve yanımda birşey yoksa bir yerli muz yanına da mini meyveli kefir alıp kendimi şımartıyorum arada 😁