17papatya Fidangkts kaç haftalık hamilesin canım bi de boş gebelik demissin ben de boş gebelik yaşadım ama 10.haftama kadar herhangi bi kanama falan olmadı
Aysugul34 Kaç haftalıksınız bence riske atmayın acile gidin görünmekte fayda vardır insallah güzel haberlerle dönersin
Naz12345 Ben 6. Haftada boş gebelik düştü. Acıya dayanamayınca kürtaj oldum 1,5 yıl önce 2500 tl idi özelde
Fidangkts Naz12345 5 yıl sonra oldu sevincim kursağımda kaldı inşallah oluşur ya hala umudum var bu kanama beni çok korkutuyor