Konepone_ Kızlar şuan 33 haftalık gebeyim, 2 hafta ileriden gidiypr bebişim. Son günlerde özellikle bugün adet ağrısı gibi ağrılarım var. Ayakta durunca karnım ağrıdığı için sürekli dinlenme halindeyim. Bugün bildiğiniz adet sancısı gibi ağrım gelip gelip gidiyor. Ara ara vajinam ve makat bölgem de basınç mı desem ağrı mı desem böyle adet olduğumuz zaman makat bölgemizde oluşan bir ağrı olur ya öyle ağrım var. Belim ağrıyor. Bir tuhafım. Doğum yaklaştı ama bu belirtiler daha da bir yaklaştı mı demek. Yoksa bu haftalarda normal mi ?
NigarH Konepone_ bende 36+3 her gun agrim var siz dediyiniz gibi. Geceleri uyuyamiyorum😔😔😔 agridan. Bazen bi batma oluyor karnimin alt kisminda gezemiyorum 5-10 san. 😕 cok merak ediyorum nedir bu
Aysenurozs Konepone_ 35 haftalığım karnımda sertleşme oluyor aralıklarla sizde oluyor mu acaba NigarH Ellove
gunel91 Konepone_ bu haftalarda normal bebis buyuyor rahimimizde buyuduyu icin baskidan adet aqrisi oluyor. Bendede ayni őyledir doktor magnezumu gune 2kere yapti normalde 1kere icerdim
2022bebeki Konepone_ Karin agrisi ve regl sancisi gibi agrilariniz beni biraz kuşkuya düşürdü 🙈 Nst cektirme imkanijiz varsa bir baktırın derim muhtemelen duzensiz sancilariniz çıkacaktir.
Ellove Normal tabiki bu ağrılar benim 7 haftadır başladı her gecen gün artiyor. 36 hafta oldum bugun yuruyemedim adet sancisindan
Konepone_ Aysenurozs benim 30. Haftada başlamıştı karnım sertleşiyordu. Magnezyum u ikiye çıkardılar ama pek etki etmedi. Yemek yaparken bile defalarca kasılıp sertleşiyor karnım. Haftaya kontrolüm var soracağım
Aysenurozs Konepone_ benimde öyleydi 30 dan itibaren vardı magnezyumu iki kullanıyorum halaa devam ediyor yarın kontrolüm var soracağım kasılma oluyor diyorlar öyle olunca korktum o yüzden
Konepone_ 2022bebeki haftaya doktor kontrolüm var nst ye başlayacaktık. Bi kaç gün daha böyle şiddetli devam ederse erkenden kontrole giderim belki. Bi de bakarsınız bi kaç güne doğururmuşum 🤰😱
KeremikoBayky Konepone_ benim ilk nst 34+6da çekilmişti düzenli sancım çıkmıştı ama alttan kontrolde açıklık yoktu. 38de en son nst çekilde sancılarım hem artmış hem sıklaşmış alttan açılma hala yok ama yumuşama var. Bebek her an gelebilir ama 42leride bekleyebilir 💁🏻
2022bebeki Konepone_ Ben de korktum kendi doktorumdan önce devlete gidip nstye girdim kasiklarim ve belimde feci ağrı vardi. Düzensiz sancılarım çıktı ama enfeksiyon kaynakliymis benimki . Ben 3 haftadir dogurmadm siz de dogurmazsiniz bence🤣
KeremikoBayky Konepone_ dogum yaklsiyor canim ama 1 ayıda bulabilir. Bu sancı belden kasığa geçen gece uyku arasında bile hissedilen bi hal aldığında gerçek sancıların başlıyor olacak nst bakıldı mı hiç
Aysenurozs KeremikoBayky yok 2 dk de bir değil gün içinde 6-7 kez oluyor bazen daha az oluyor komple bütün karnım değil sadece bir bölge de oluyor
Nis Konepone_ yalancı kasılmalar canım bide erkek bbekte bunlar daha erken baslıyo galiba benm ilki kızdı hic böyle olmadım dün aksam ayakta fazla drdum belime agrı girdi adet sancısı gibi 32 haftalıgım bu arada
ikibaloglanannesi 33’üm. Benimde öyleydi dün doktora gittim. Bebek baş geliş. Kısalık gördü 30 olarak. Hemen nst istedi ama sancı vs çıkmadı. Pazartesi tekrar çağırdı takip edilecekmiş. Bol bol dinlen dedi 36’ya kadar. Sizde bi görünün doktorunuza.