Bhrali rop muayenesi söyle Salı günü de bızım var duana kadar 2 kere olduk 1 ay ıcınde bu da 3. Hastaneye gıtmeden önce bı güzel emzırın yada mama verıyorsanız karnını doyurun çünkü damla atıldığı andan ıtıbaren muayene bıtene kadar bebeğe en ufak süt dahı yasak ılk önce 1. Damla atılıyor 5-10 dk sonea 2. Damla atılıyor 5-10 dk sonra 3. Damla atılıyor ve ortalama 20-30 dk bekleniyor göz bebeklerı büyüyene kadar sonra muayeneye alıyor doktor bebek sırt üstü yatıyor ışıkları kapatıyorlar gözleri sabıtleyıcı ıle sabıtleyıp açıyorlar sonrasında uzun bı çubuk yardımı ile biraz göz ıcıne sokarak kontrol ediyorlar doktor acısı hıc yok ışıktan dolayı bebekler rahatsız oluror dıyor ve benim oğlum da dahıl her bebek muayene sonrasında bayağı ağlıyor hıc sevmıyorum rop muaynesını ınsallah bu son olur anne baba ıcın gerçekten acı vermese de sankı acı verıyormus gıbı bı duygu ama damlalarla amelıyat bıle yapılıyor hıssetmıyor bebekler dıyor doktor muayene sonrası bı kaç gün göz ıcı kanlanma göz kapaklarında kızarıklık şişlik oluyor korkmayın umarım yardımcı olmuşumdur detaylı bı sekılde