Kızlar selam eşimin ailesinden farklı bir sehirde yaşıyoruz. Martin sonunda görümcemin düğünü var. O vakitte tam 30 haftalik oluyorum. Kendi şahsi arabamız var. Ama kar yağarsa yollar buzlu olursa vs diyerek kayınvalidem otobus ile de gelebileceğimizi ifade ediyor. Bu arada 600 700 kmlik yol. Cumadan gidip pazar Dönmek zorundayız her ikimizde çalışıyoruz. Sorum şu ki suan 21. Haftalığız suan da bile uzun süre oturunca bel ağrısı bacak ağrısı yaşıyorum. 30 haftalıkken otobus yolculuğu vs daha da zor olmaz mı?