Rabisaliiii Arkadaşlar 25 haftalığız biz. 3 gündür hareketleri çok hafif. Bundan önce çok güçlü vuruyordu . Aklıma takıldı benimde . Varmı benim gibi olan?
Dyg34 Rabisaliiii artık yenidogan bebek gibi uyuyup uyanıyorlar zaten bebegim sekmesinde yazıyordu dikkat edersen sonra anlıyorsun uyandı uyudu bizde 27 olduk
Oznurboluzun Rabisaliiii o haftalarda benimde öyleydi şuan 27+3 gunluguz kızımla masallahimiz var baya hareketli 💛👼
Beriliko Bende aynı durumdayım 2 hafta önce çok güçlüydü vurmalar şimdi seyirme gibi sanki bizde 24 olduk
MomBse Rabisaliiii bende de öyle geçen haftalarda daha iyiydi hareketleri birde bu hafta hastayım ondandır dedim heralde yavaşladı belli bile olmuyor çok