pprensesannesii Kızlar şeker yüklemesinden sonra şekerim yüksek çıktı. Dahiliyeye gittim diyetisyene yönlendirdi. Diyet yapıcam sonrasında düzelmezse insüline başlıyıcaz dedi. İki gündür uyguluyorum arada yine yüksek çıkıyo. Varmı bu durumu yaşayan sonrasında ne olur bebeğe bi zararı olurmu :(
Egemomsss pprensesannesii Hiçbir şey olmaz dikkat ederseniz. Ben insülin+diyet yaptım. Doğum yaptım 2 ay önce bebişim gayet sağlıklı çok şükür.
Egemooms pprensesannesii Canım benimde aynı şekil oldu daha 6 gün önce başladım diyete ama baya sıkı diyet yapıyorum pilav Makarna tamamen kestim ekmek olarak tam buğday ekmeği günde 2 dilim hakkım var ama onu bile doğru düzgün yemiyorum yeşillikle besleniyorum desem yeridir diyetini sıkı uygula ve bol su iç benim 6 gün oldu ama şekerim düzelmeye başladı bile Tokluk şekerim en fazla 120 çıkıyor şuan genelde 100 110 arası değişiyor ben diyetle normale döneceğine inanıyorum inşallah insüline ihtiyaç kalmaz 🙏🏻
N1E1 Bende şeker takibi yapıyorum canım stres yapmadan ilerlememiz gereken bir süreç hamileliğin tadını çıkaralım zaten az bir zaman kaldı 😊
Egemomsss pprensesannesii Aslında değerlerime bi baktırmam lazım ama doğumdan sonra ölçüm yaptım normal çıkıyor diye bıraktım insülini
N1E1 pprensesannesii evet sana katılıyorum ama sonu güzel mucizelerle bitecek o yüzden dert etmeyelim😊 hatta arada azıcık yiyebilirsin tatlı ben yiyip ölçtüm bi anda çok yükseltmiyor 🙇🏻♀️ ama kızartma yükseltiyor haberiniz olsun bide şekerli yiyeceklerin ardından süt içerseniz şeker vücutta birikmezmiş
Dilank- Benimde baya yüksek çıktı direk insulin başlandı, diyette yapıyorum, sürekli ölçüm yapıyorum ama hala istenen düzeylere gelmedi 3 hafta olucak, doktor çok dikkat etmem gerektiginj söyledi bende öyle yapıyorum sizde dikkat edin mutlaka
Ellove Benimde sizin gibiydi yüksek cikti ama diyeti düzgün yaptım ilk 1 ay ara ara yüksek cikiyordu simdi düzene girdi cok şükür arada dondurma cikolata pasta bile yiyorum hatta yukselmiyor. Insallah insulinede gerek kalmaz. Ilk zaman vermediyse bence ilerleyen zamanlardada vermez diye dusunuyorum
Dilank- Valla açlık 110 civarı tokluk 190 civarı insulinle boyle artık artirirlar mi dozu bilmiyorum ama dengesizlikten bunaldim