Love13 Selam annişler fetal dna testini kaçıncı haftada ve nereye nasıl yaptırdınız bilgi verebilir misiniz lütfen ? Şu anda 9+5 deyiz, doktor kontrolümüz 12.haftada ve doktorla henüz böyle şeyler konuşmadık hiç ama yaptıranlar bilgi verebilir mi lütfen nasıl oluyor tam olarak süreç ?
ardaada Love13 ben 12. Haftada ikili test ile beraber aynı gün yaptırmıştım. Doktoruma yaptırmak istediğimi söyledim. Hastanenin anlaşmalı olduğu kurumun numarasını vermişti. İletişime geçtim. Aynı gün gelip kan aldılar yaklaşık 10 gün sonra sonuçlar çıktı
Esmer_ Love13 ben yaptırdım canım sonuçlar 12güne kadar çıkıyor biizm burada 2tane firma vardı biri daha detaylı 5200e diğerisadece kromozomlara bakıyordu 6800dediler biz kapsamlı olanı yaptırdık 2li test yaptırmıştım ben ama ikiside aynı
Angelmommy Love13 9. Haftamda yaptıralım dedi doktorum ve eve gelip kan aldılar 7-9 gün içinde sonuçlarım gelmişti🤲🏻
Love13 ardaada peki ikili testi de yaptırmak gerekiyor mu ikisi de farklı şeylere mi bakıyor ? Ben ikili test yerine sadece fetal dna yaptırsam diye düşünüyordum da 🤔
ardaada Love13 bence fetal dna yaptırılacaksa gerek yok daha çok kkafa karışıklığı yapıyor. Fetalden sonra zaten 3 lü ve 4 lü testi yaptırmadım. 2 li de riskim yüksek çıkmıştı fetalde bir şey çıkmadı .
cherryblossom7 Hafta kontrole gittim. Ense ve burun ölçüsüne bakıldı. Daha sonra doktorum ikili istersen ikili benim fikrimi sorarsan fetal DNA dedi . Bende fetal dna yi yaptırdım ayni gün 1 tüp kan aldılar form dolduruldu falan . 4 gün içinde sonuçlar çıktı . Bana ayrıca mail doktora ayrıca mail gitti. Cinsiyet icin doktora bilgi geçiyorlar . Doktor da size söylememi ister misiniz bekleyecek Mİsiniz dedi bana , söylemesini istedim. Bu şekilde yani
Tgck Love13 ben 12. Haftada yaptırdım 16. Haftadayım şu an 4. Gün çıktı test sonucu ikili üçlü yapmama gerek olmadığını söyledi doktor ben daha önce 2 kalp durması ile kaybım olduğu için yaptırdım biraz araştırdım en çok genoks tan memnuniyet gördüm sadece detaylı ultrason yaptırmamın yeterli olacağını söyledi doktorum. Cinsiyette söyleniyor ama sana söylemiyor doktora söylüyor cinsiyetini o yüzden doktorunun da adını yazdırıyorsun, istanbul Avrupa yakası ile Buse hanım diye biri ilgileniyordu telefonda fiyat aldıktan sonra pazarlık yapın bence mutlaka herkes farklı fiyat yaptırıyor çünkü ben 6.500 tl ye yaptırdım olduğunuz yere gelip 1 tüp kan alıyorlar hemşireler sonrasında mesajla kanın ne olduğunu bilgilendiriliyorsun mailine rapor geliyor daha sonrasın da istediğin doktora gösterebiliyorsun sadece cinsiyeti takipli olduğun doktora söylüyorlar
Love13 Tgck burda hep çoğu kişiden de genoksu okumuştum bugün bi telefon açayım çok teşekkür ederim ❤️
Mericylmz Love13 merhaba ben yeni yaptırdım genstar firmasına 5500 tl ye aralık ayında 15 güne çıktı sonuç 2li 3lü ve 4lü yaptırmamıza gerek yok sadece detaylı yaptıracaksınız cinsiyeti de öğreniyorsunuz buarada ben 13+4 haftalığım cinsiyetimizi de öğrendik