smeyyeb24 Merhabalar. İzmir de Ege üniversitesine randevu aldım. Tecrübeleriniz varsa söyler misiniz ?
Mineee35 Bende burada bekliyim 1 şubata aldım bende randevu tek bildiğim randevu saatinden 15 dk önce gel deniyor ama saatlerce bekleyen varmış benim 9 da randevum 8 de gidip giriş yapicam ama hastaneye dair başka bilgim yok olan varsa bilgilenmek isteriz