Minesuu Merhaba hanimlar. Pappa-a degerim 0.57 Kombine riskim 508/1 Biyokimyasal risk 77/1 Cuma günü nifyt testi yaptirdim bekliyorum sonucu cok korkuyorum. Papp-a degeri benim gibi dusuk olan varmi bebeginiz saglikmi oldumu lutfen yardima ihtiyacım var 😓
Lcn1 Minesuu canım benimde 1;50 çıkmıştı risk bende fetal DNA testi yaptırdım çok şükür hersy yolunda sonuçlar sende içini herah tut
Minesuu Lcn1 ne güzel canım cok sevindim senin adına. Ben rahat olamıyorum aklimdan atamıyorum cok endiseliyim😥
Lcn1 Minesuu hep dua et en güzel ilaç dua ♥️🙏 Allah’ım sağlıklı bir şekilde bebeğini kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏
Yigitefemom Minesuu ilk hamileliğimde 1/47 riskli baya riskli çıktı sonucum hiç bir testi yapmadım sadece detaylı ultrason yapıldı doğum yaptım ve çok sağlıklı bir oğlum oldu çok şükür şimdi ikinciye hamileyim 10000/1oranında çıktı sıkıntı yok dediler üzmeyin kendinizi onlar bir istatistik ve doğruluk payı az benim ilk hamileliğim maf oldu düşünmekten
Minesuu Yigitefemom ne güzel saglikli olmasina cok sevindim 🙏 ben cok kafami takıyorum kalpten gidicem artık. Hic bisiy yapamaz oldum 😥
edaa1402 @Minesuu canım benim de seninle aynı değerim düşüktü ikili testte ama o haftalarda öyle çıkması normalmış ense kalınlığı falan daha tam gelişmediği için ben detaylı da yaptırdım kadın doğum doktoruma da gösterdim sonucu bana binde bir ihtimal dediler ve bende zaten aldırmayı düşünmedim için başka test falan yapmadım gelecek olan Allah’tandır dedim şimdi 32 haftalık hamileyim herşey yolunda çok şükür zaten onların doğruluk payı garanti değil😇
Minesuu edaa1402 ne guzel yazmissiniz saglikli dogumlar diliyorum size de. İnsallah dediginiz gibi olur🙏😥
Minesuu Cok şükür sonumuz temiz cikti. Darısı tum bekleyen anne adaylarina insallah.. Allah hic kimseyi bu duruma dusurmesin🙏