Aasel34 Selam kızlar bebişler iyimi kaç kg ? Dr haftada bir gidiyormusunuz en son 33 gittim ne zaman gitmeliyim ?
Hilallllllllllllllllllllllll Aasel34 bugün gittim doktora 2800 kg bugün yarın doğum bekliyorum ağrılarım çoğaldı😭
EmineDefneGokce Aasel34 gitmenin zamanı çoktan gelmiş bence 34+3 te gittim 36+3 te çağırdı Yani bu cumartesi
Quenn1 Aasel34 doktorum belirliyor gideceğim günleri 32 de gittim 2600 çıktı 34 de gittim 2900 çıktı Şuan 36+4 haftalığım 37 ye randevu verdi pazartesi gideceğim 2 hafta süreyle gidiyorum
Fatmapelit12345 Aasel34 bende 36+4 oldum bugün geçen cumartesi gittim bu cumartesi yine çağırdı benimde ağrılarım çok doğum yakın 36da 3.100 gramdik bu hafta kaç olcaz bakalım
snm-ekr1 Aasel34 36+2 yim yarın randevum var en son 33+2 de gitmiştim.normalde iki hafta sonra çağırdı ama ben anca randevu alabildim sizde en geç önümüzdeki hafta gitseniz iyi olur
Aygul_8403 32den sonra haftada Bi cagarıyır nstye giriyorum şuan 35 hftakığım 34te gıttım 2650gr 48cm demişti