annesiiiii şu an 37. Haftadayım.
Bende özel hastaneye gidiyorum medical park
Genel olarak ilk gittiğimde genel halimi bir şikayetim olup olmadığını soruyor. Sonrasında ultrasonda çocuğun genel durumuna bakıyor 10 dakika kadar genel durumunu söylüyor. Sonrasında bir şey varsa yapmam gerekeni söylğyor ya da iyi böyle devam diyor. Çıktı veriyor siyah beyaz
Toplamda 10-15 dakika kadar. En fazla renkli ekrandan foto çekebilirsin diyor
Benim de öyle tutup da kalp atışını wp tan falan göndermiyor yani. Belki muayenehanelerde öyledir bilemem