Mervetnl ben kullanıyorum 28de nst de sancı çıkmıştı bi hafta yattım hastanede buna başladılar gündr 4defa alıyorum 6saatte bir. Karnım sert geliyo doktorlara ama bemce benim karnım dar ve bazen bebek kafasını kolunu bacağını bana dayadığı zaman çok geriliyorum öyle yapmadığı zamanlarda sert bir karnım yok bilmiyorum işe yarıyor mu yaramıyor mu ne yapıyor 😒😕