iclaaall13 Kızlar öksürüğüm var dün ve bugün ıhlamur içtim biraz rahatlattı ama içme dediler kafam karıştı 🤔
Aysenurozs iclaaall13 içebilirsin canım. Ben hasta olduğumda doktorum 2 fincanı geçmeyecek şekilde içebilirsin dedi şuan 35. Haftadayım içtim bir sıkıntı olmadı çok şükür
CmreKsidar iclaaall13 banada doktorum sadece ıhlamuru içebilirsin demişti ada çayı kekik falan yasak ama günde bir bardak ıhlamurdan bisey olmaz 27+4 üm hamileliğimin basından beri ara ara içiyorum
iclaaall13 Aysenurozs bende öyle bildiğim için içtim sonra içime kurt düşürdüler 😬😬😂 teşekkür ederim 🙏🏻❤️
cannkmrc 32 haftalık hamileyim grip olacakmış gibi hissedince hemen içiyorum bir bardaktan fazla içmiyorum ama dikkat etmek gerekiyor yinede