neslii7 Reglim 1 hafta önce bitti . Regl öncesi ve sonrasında sık sık birliktelik oldu. Regl bittikten bir kaç gün sonra test yaptım 5-10 dk sonra baktım negatifti attım çöpe . Şimdi tekrar baktığımda bariz iki çizgi net sizce doğru mu?
funnymummy neslii7 reglin daha 1 hafta önce bitti ise normal şartlarda yumurtlamayı yeni göreceksindir bu arayı değerlendirmelisiniz test kuruma çizgisidir olsaydı hemen çıkardı
gl12cn34 neslii7 kuruma çizgisi de olabilir ama gebelikte olabilir üstüne görme olmuşsundur belki bunu anlamanın tek yolu kan vermen ya da tekrar idrar testi yapman