Gurbet26 Kızlar iyi akşamlar 28 haftada bebeği baş aşağı dönen var mı bu normal bi durum mu yoksa endişlenmeli miyim böyle olan var mı…erken doğumu tetikler mi
Eldgrn Gurbet26 normal bişey 26+5 de dönmüştü kızım bir risk barındırmıyor doktorum öyle söyledi bu şekilde 34 haftalık olduk hayal dönmüş pozisyonda
Aselsmoms Gurbet26 28de sorduğumda baş aşağıydı sorun olsa doktor söylerdi bence canım bana bişey dememisti çünkü
Gurbet26 Eldgrn fazla ayakta kalma fazla yürüme dedi o yüzden endişelendim bazende kasıklarımda hissediyorum hareketlerini sizde öyle oluyor mu acaba
Sellmaseellma Eldgrn benimde fazla hareket etmediğim zaman kaburgalarıma çıkıyor galiba orda sıkışıklık ağrı hissediyorum yürüyüş yapınca aşağı inip yan yatıyor yürüdükçe yukarı çıkması gerekmezmi aslında
Eldgrn Gurbet26 döndüğü için bende çok hissediyorum kasıklarda batma baskınlık doktorum normal karsiliyor döndüğü için sağlıkla gelsinlerde 🥰
Eldgrn Sellmaseellma doğuma kadar bin kere daha döner çocuk demişti dediğin gibi olabilir benimki ya göğüs altıma ya aşağıya vurup baskı yapıyorum yerimden sıçrıyorum artık o yüzden diyorum hele bir 37 görelim sonra sağlıkla gelsin hemen diye
Gurbet26 Eldgrn evet bazen öyle bi haraket ediyor ki sıçratıyor insanı işte ilk hamilelik olunca insan endişeleniyor