Bugün doktor ultrasonda 6.5 mm sıvı birikmesi var sınır 10mm dedi doğuma 1 ay var geçen ay bir şey yoktu şok oldum bir şey de soramadım adam akıllı başına gelen var mı süreç nasıl olacak ya da ne yapmam gerek baskı yapıyormuş kafası da rahim ağzına yat kalkma dedi acaba ondan mı diyorum kilosu da 1750 düşükmüş yarın başka doktora gideyim diyorum aydınlatın beni lütfen düşünmeden duramıyorum