36+5 haftadayım şuan her an doğuracakmışım hissi var içimde 30 ocağa sezeryan günü belirledik ama ozamana kalmayacak gibi hissediyorum erken doğum riskim açılmam sancım vs hiç bişey yok benim gibi olan böyle hisseden var mı acaba ilk gebeliğim olduğu için mi böyle oluyor diyorum hiç bişey bilmiyorum çok cahil hissediyorum kendimi evden çıkarken mutlaka heryeri derli toplu bırakıyorum evdeyken bile bi iş varsa sonra yaparım diyemiyorum ya doğurursam öyle kalırsa diye