Biranne7 Kızlar ben 34 haftayım bebeğin kafasının ölçüsü üç hafta ilerdeymiş büyükmüş yani doktorum bu bi hastalık değil dedi ama doğum da zor olabilir dedi aynı durumu yaşayan var mı acaba normal doğum da zor oluyor mu
Tiiffany Biranne7 Merhaba normal doguma etkisi ne olur bilemiyorum ama doktorlae böyle söylüyor ya büyük falan diye. Oglum içinde dediler gayet normal cocugun kafası ama ben sezeryan olmustum digerleri öyle oldu diye. Yani küçücük bişey kafası :)
Flyy Biranne7 35.haftada bana da aynısını söyledi 3 hafta ileri görünüyor kafa yapısı o yüzden normal doğum zor olur dedi doktorum ben de sezeryan olayım riske atmamayım dedim
Flyy Biranne7 özele mi gidiyorsunuz belki sezeryan kolaylarına geliyor diye mi söylüyorlar acaba ben özele gidiyorum aklıma bu sebep geldi
Dilara556 Biranne7 bende de öyle 39 haftalık hamileyim kafası 41 haftalık çatı muayenesinde sorun yok doğuranilirsin normal dedi
Biranne7 Flyy evet ozeldeki doktor öyle söyledi ben kendim de özel hastanede çalıştığım için oraya gidiyorum da o yüzden
SsSonguS Flyy epey düşündürücü normal doğum yapmayalım diyeyse🤔 aklına gelir tabii istersen başka bir doktora daha görün bu tedirginlik insanı sezaryene götürür :(
Flyy SsSonguS Yarın kontrolüm var bakalım ne diyecek haklısın farklı bi doktordan daha görüş almalıyım 🙄
SsSonguS Dilara556 bana da bi hafta önde dedi, ama baş yapımla da benziyormuş 🤓 koca kafalı da değilim ama☺️ yarın çatı muayenesi var bakalım.. geçmiş olsun inşallah hepimize