3kuzuAnnesiyim Merve_Sa evt benim ense kalinligi hersey normal cikti ama kan ve yas hesabi degstrdi riskli cikinca nipt yaptirdik
Annebebek_33 Emin ol birçok kişi onlardan biri de benim her gün onunla ilgili post açılıyor ,insalalh sağlıkla doğarlar.Sanki bu ikili test annelere stres yaptırmak için yapılıyor anladığım kadarıyla, simdiki aklım olsa yaptirmazdim
Annebebek_33 Merve_Sa ben de iyiyim doktor da gelisimi guzel sikinti yok merak etme dedi,benim güzel bebeğim diyorum ,güzel düşünmeye çalışıyorum ve bu süreçlerin gecici oldugunu sonunda bebeğimi sağlıkla kucagima alacağıma inanıyorum🥰🫠
Merve_Sa Annebebek_33 çok sevindim sağlıkla kucağınıza alın 2li testten sonra farklı test yaptırdınızmı şimdi kaçıncı haftadasınız☺️
feride96 Salam mende de 4 lu taramam cox yuksek risk cixmisdi,stresdenn olurdum ama ilk once nipt verdim sonra detalli muayine cox sukur detalli muayinede doktor her sey yaxsidi bebek saglikli dedi rahatlatdi meni ve sonra testimin cavabida temiz geldi. Mende deyirem keske tarama testi yapilmasa yapdirmasaydim stresi bes edir insana
Merve_Sa Annebebek_33 inşallah sağlıklı güzel haberler alırsınız bende 2 li yüksek çıkmasına rağmen başka test yaptırmayı düşünmüyorum bu haftalarda böyle durumlarda detaylı ultrasonla bakıyolarmış perinotologlar ona girmeyi düşünüyorum
feride96 Annebebek_33 18 haftamin tamaminda,her sey gozel olacaq Allahin izniyle o stresi mende yasadim anlayiram sizi ve inaniramki cavablar yaxsi gelecek
Annebebek_33 Merve_Sa ben de düşünmedim 20.haftadan sonra detaylı ultrason var ya ona gidecem,hayırlısı artık 😊
Annebebek_33 feride96 inşallah ya ben de o kadar istiyorum ki Rabbım güzel ilerletsin güzel sonuçlar güzel doğumlarla karşılaşalım