-Seyda- Esimle kizimizin ismi Peri olsun istiyoruz ama begenen kisi sayisi bir elin parmagini gecmiyor.bizim icimize cok sindi ama kizimin da begenmeme ihtimalini dusunuyorum cunku herkes ne oyle diyor baska hic bir isim bulamiyorum alternatif olarak. Derin,arya,alya,duru,aden tum cevremde var.Peri sizce garip bir isim mi lutfen yardim😔
ATC -Seyda- çok güzel ve çok asil bir isim ablamın adı da Peri o kadar güzel ki anlatamam etrafımda 3tane Peri tanıyorum sanki isimlerini yansıtıyorlar güzellikleri de Peri gibi mutlaka koyun kimseyi dinlemeyin bize Aziz koyacağız çok mu aradınız diyorlar ama umursamıyoruz 😊 sağlıkla gelsin
aysgldlrl67 -Seyda- cevredekileri memnun edemezsin cnm.. oyuzden icinize ne siniyorsa onu koyun. Bende masal koycam.kimse begenmiyor.hikaye koy bari diyilar..ama cokta fifi 🤗🤗
Kamilamamedovaa Peri 🧚♀️ güzel bir isim siz beğendiyseniz bence çocuğunuzda beğenir👼 herkese nasıl beğendireceksiniz başkalarını boş verin 😊
Mervecanaykir ATC bizim bebeğimiz de Aziz Efe olacak insanlar burun kıvırıyo diye ilgiyle okuyordum postu 😂 Peri çok güzel isim 👍🏻
-Seyda- aysgldlrl67 masal da guzel bir isim yine yakin cevremde oldugu icin koymayi dusunemedigim isimlerden😔 dogurmak icin biraz gec kaldim sanirim 😂
HamidoDemirci Bana biraz ürkütücü geliyor nedense(perili köşkü anımsatıyor) ama şimdi baktım dinimizce caizmiş ama dişi cin demek yazıyor bence başka bi isim düşünün derim daha anlamlı güzel isim bulabilirsiniz belki 🤷🏻♀️
-Seyda- HamidoDemirci iste benim de aklima takilan konu bu aslinda disi cin demek yaziyor ama asil anlami iyilik yapan ruhani varlik demek off bilmiyorum😞
Tugyal Mervecanaykir bizim de erkek olursa aziz ata istiyoruz kayınpederinin adı diye kimse laf etmiyor 🐣
BUSRAATMACA Bencede çok güzel isim bende Peri naz düşünüyordum millete bakma sen isim konusunda çok kafa karıştırırlar ay daha güzel isimler var derler ama o daha güzel dedikleri isimler 10 çocuğun 8 de var😅
-Seyda- BUSRAATMACA aynen ne isim koyayim diyorum ozman cevap yok 5 kizdan 3 unun adi ya alya ya arya😂
Nesdmn -Seyda- isim cok guzel ama kısıler isimleri ile yasıyor bu gerçek tam manası olan bır ısımle yanına denge yapabılırsın ❤️
Mervecanaykir Tugyal Aziz Ata da çok yakışmış adıyla yaşasın 😍 bizim de büyük dedemizin ismi çok severek koyuyorum kimsenin düşüncesi umrumda değil anlami da kulağa gelişi de çok güzel bence 💕
Alinmavi -Seyda- peri çok tatli çok güzel bir isim. İnsanlarin soyledikleri onemli degil. İnsanlar gelip geçici Bir ömür siz kullanAcaksiniz. İsmiyle yaşasin. İkinizin de icine sinmiş ne guzel
Tugyal -Seyda- aziz kayınpederin ata da kayınvalidenin babasının ismi 🐣 ama kızlarda büyüklerin ismi çirkin diye koymak mantıklı olmuyor 🐣🐣
Tugyal Mervecanaykir ben büyüklerin adını koymayı severek istiyorum 🐣🐣 erkeklerde güzel isimler var ama kızlarda büyüklerin ismi çok çirkin koyamiyorum 🐣