Edas evet bizde gözükdü 3 aylıkken yenidoğanda kaldı 1 gün.Sonra tekrarlamadı ama ikizi öyle değildi onun taşiksrdısı var 1 yaşında muayne esnasında öğrendik şuan 3,5 yaşında 20 kilo olunca amileliyat olucaz anjiyo olucak enfeksiyon varsa vücutta ateş olunca çok çıkıyor nabzı biz nabız ölçer aldık parmakdan ölçüyoruz