Dilaraagkkk Kızlar sata göre 6 haftaligim ama ultrasonda kesenin 5+2 olduğunu ama bunun bir sorun olmayacağını söyledi yaşayan başına gelen var mı??
3kuzuAnnesiyim Dilaraagkkk ben 13+3 te gittim 12+ 5 cikti ama zaten biliorum cunku 21. Gun yumurtldim ve gebeliknildu yani gec dollenme
Gulirmak Benimde bir hafta fark var doktorum geç döllenmeden kaynaklı olduğunu bir sıkıntı olmadığını söyledi