yasminn_u34 Zeynep kamilde doğum yapmış veya yapıcak olan anneler deneyimlerini paylaşırsa çok sevinirim🙏🏼
2MinnakAnnesii yasminn_u34🖐aslinda özelde doğum yapmayı planlamistim ama bebeğkmdeki özel durumdan ötürü zeynep kamilde perinatoloji takibindeyim ve insallah zamani gelince orada doğum yapacağim.
Mhtpkts @yasminn_u34 ben yapacağım canım ikinci doğumum olacak ama ilk doğumumu 9 yıl önce yaptım memnundum o zaman☺️
ensensr23 5 sene önce doğum yaptığımda memnun kalmıştım ama şuan çok memnun olanı duymadım. Sanırım bende kartalda yapıcam hem yakın bana hemde etrafımda bi kaç kişi iyi olduğunu söyledi benimde kafam çok karışık
Arobselmar Ben de riskli gebelik nedeniyle zeynep Kamil takipliyim. Doğum sonrası olası yoğun bakım ihtiyacı vs olursa bebeklerde diye devlet olsun istiyorum ama nasıl olacak bilemiyorum da. Sezaryen olacak tecrübesi olan varsa ben de merak ediyorum