Duyguuu488 Kızlar kuzenimin nişanı var 31. Haftadayım muğladan konyaya gitmem gerekecek uzun yolculuk yapabilir miyim arabanın arkasında yatarak gitsem diye düşünüyorum hamileyken uzun yolculuk yapan var mı
baby3_ Duyguuu488 doktoruna sormalısın . Bende Muğlalı’yım 😀 Konya çok da uzak değil ya yatarak sorun olacağını sanmam ama doktorun bilir
3babymom Duyguuu488 ben yaptım 29/30 haftalarda 10 saatlik gittim 10 saat de dönüş yaptm Dr dedi ki kendi arabanizla gidcekseniz sık sık durup yuruyus yapın bol su için ödem olmasın ayaklarimi çoğu zaman koltukta bağdaş kuruyodum fazla sallamiyodm çok ödem oldu ama şükür bı sıkıntı olmadı Dr uygun goruyorsa gidebilrsiniz yol fazla engebeli değilse sorun olmaz ben hiç uzanmadm yol esnasında oturuyodm hep durup durup yürüyüşlere devam ediyordum
hayalperest2310 Duyguuu488 gidersin de rahatsız oluyor insan ben iki saatlik bir yolculuk yapmıştım felaket kötü oldum riskin yoksa mola vererek dinlenerek gideceksen git birşey de olmaz benim otobüs yolculuğuydu
ballibocek Duyguuu488 bana bebek daha ufakken bile yaptormamıştı, arabaya mecbur kalırsan her 20 dakikada bir 10 dk mola dedi ki artık o yıl kaç gğnde biter siz hayal edin :)) otobüs never ever dedi, uçak dedi bir tek ki o zamanlarda 14 haftalık falandı :)))
baby3_ Duyguuu488 bence akşam yolculuğu iyidir. Hem normal yatmanız gereken saatte yatarsınız. Hemde arkada ayaklarını uzatırsan hiç sorun olmaz. Doktor ödemden kaynaklı yürü demiş
holly Duyguuu488 Dr a sorun ama sık sık mola verip yürümeniz gerekiyo saat başı mesela. Kan dolaşımının olması için
Semyyy Duyguuu488 ben 11 haftalik hamileyim izmirden hataya gidicem 20 saat suruyo diye asla gozum kesmedi bulanti sık sık idrara cikma cesaret edemedim valla ucak bileti aldim mecburen 😂