Merhaba, sat 26 kasım normalde 6+5 olması gerekirken ultrasonda 5+5 görünüyor.önce geç döllenme dendi ama beta hcg nin 2300lerde olmasından ötürü sağlıksız gebelik ihtimali üzerinde duruluyor.bu durumu yaşayan var mı? Beni nasıl bir süreç bekliyor? Kürtaj konuşuluyor..kürtaj konusunda da bilgi verebilecek var mıdır?