SutlacimiYedimmiBen Kizlar günlük temizlik icin kullanisli ama uygun fiyatli dikey supurge ve mob tavsiye edermisniz siz hangilerini kullaniyorsunuz?
Pembesarelle2 SutlacimiYedimmiBen Ben Dyson kullanıyorum v7 modelini ama deli gibi temizliyor çok memnunum üzerine çok model çıktı banamısın demedi. Fiyatı şuan nedir bilemiyorum kayınvalidem Fantom kullanıyor oda güzel çekiyor onuda beğenmiştim o markaya bakabilirsin.
Qnl SutlacimiYedimmiBen ben dyson kullanıyorum evimde ama bağ için bosch aldım ikisinden de memnunum dyson pahalı gelirse bosch bence Ama philips asla almayın paranıza yazık olur
SutlacimiYedimmiBen Pembesarelle2 dyson un fiyatlari ucuk cesaret edemem fantomu bnde arastrdim yorumlarda herkes memnun
Pembesarelle2 SutlacimiYedimmiBen Evet canım oda çok güzel çekiyor halıyı kaldırıyor , buharlı mop olarak ben kiwiyi çok araştırdım tayin olduğum yere gittiğimde olacağım onuda sanada fikir olsun canım bak 🌸🙃