Himmelsgesicht
32 haftamdam beri bebeğim sol göğsümün altında sertleşme yapıyordu etrafımdaki herkes normal falan diyordu doktora gittim söyledim böyle böyle diye doktor bana normal bişey değil dedi bebeğin toplanması ani kalp durmasina bile yol açarmiş takibe aldılar beni hiç ağrı sancım yok bebe baya toplanıyor nst den sancısi baya çıkıyor benim ağrıyı hissetmemem bile normal değilmiş erken doğum riski verdiler şuanda iyiz Allah’a şükür nereye kadar böyle devam ederse