CBE13 Arkadaşlar 1 haftadır sürekli tansiyonum düşük büyük tansiyonum hep 10 an düşüyor küçük tansiyonum da 5 e ,göğüs ağrısı var bir de sizin de böyle sorunlarınız hiç oldu mu hamilelik planlıyoruz adetime de 1 hafta kaldı ?
CBE13 Anneperi benim de 1 haftadır hep böyle sürekli halsizim doktora söyledim bugün,o kadar erken belirti olmaz dedi psikolojiktir dedi