Merhabalar kızlar, sonunda yazmak bana da nasip oldu, her zaman okuyor acaba ben de yazabilecek miyim neler deneyimleyeceğim diye merak ederkeen gün geldi çattı ve ben de yazar oldum.
- Haftamda kontrolüm vardı, muayeneye gittim ve doktor 2cm açıklığım olduğunu söyledi. (37. Haftamdan itibaren suyum sınırın altına inmişti) alttan muayene ettikten sonra akıntın çok fazla bebeğin suyu zaten az hazır açıklığın var bu gün yatışını yapıp suni sancı verelim doğurursun dedi doktorum ve kabul ettim. Bebeğin suyu artık azalmaya başladığı için hareketlerini hissetmem çok aza düşmüştü. Saat 6 gibi yatış işlemim vs her şeyim bitmiş nstde bağlı yatıyordum fakat bebeğin hareketleri yine çok yoktu. Gece 2 de suni sancıyı fitil olarak verdiler ve sabah 6 ya kadar sancı çektim. Bebek hareketi az olduğu için o sancıyı yatarak çekmek zorunda kaldım. Öyle bir sancı ki yatmak istemiyorsunuz elinizden gelse tüm hastaneyi dolaşır koşarsınız. Sabah 6 da nst yine kötü çıkınca doktorum apar topar açıklığın olsa da artık sezaryene alıyoruz dedi ve hemşireler 5 dakika içerisinde beni hazırlayıp ameliyathaneye götürdüler. Ve sabah saat 7 de oğluşum kucağımdaydı. Sezaryeni spinal oldum. Uyuşukluğum geçtiğinde karnımda sadece yanma hissi vardı. Bu gün 10. Günümüz Allah isteyen herkese nasip etsin sağ salim. Sorusu olan varsa cevaplamak isterim ❤️