Evet çok şükür temiz çıktı ilk doktorum gerek duymamıştı 3 luye ama o gitti simdiki doktorum yapmakta ısrarcı olduğu için endişe ettim. İkili sonuçlarında istemeden hemde.Bende ayrintiliya kadar bekleme taraftarıyım ama çok kararsız kaldım. Tesekkur ederim 🙏☺️