Sisilla Arkadaşlar merhaba bugün Perinatoloji ye gittim 16+4 haftalığız Doktor suyun fazla olduğunu söyledi Karbonhidrat ve şekeri kes dedi. Bu fazla suyu nasıl normale çevirebilirim başına gelen var mı yoksa erken doğum riskini tetikliyormuş. Zaten hamilelikten önce şeker sıkıntım biraz oluyordu ben ona yoruyorum. (Bu arada ikiz hamileyim) Ne yaparsam normale döndürebilirim doğal yollarla. Önerisi olan var mı ?
_almirasmom Sisilla ben seker ılacımı ıcmeye basladımdan berı suyu dengelendı hamuru sekerı kesmedım ama gece uyurken seker ılacımı ıcıyorum canım dahılıye ye çıkarak yazdırabılırsın
2022bebeki Sisilla Çoğunlukla beslenmeyle alakalı Su fazlalığı. Karbonhidrat,ekmek, Hamurisi,seker,tatli,cikolata,patates vs gibi şeker ureten vucutta su toplanmasina sebep olan besinleri sinirlamaniz gerekiyor.
Sisilla _almirasmom Doktorum hiç öyle bir şey demedi sadece yemene içmene dikkat edeceksin dedi Olmadı gelecek ay bakalım inşallah düzene girmezse öyle yaparım artık
sutlaacc Sisilla benimde ikiz gebelik banada su fazla dedi doktorum. Yarın şeker yüklemesi yapılacak bakalım . Beslenmeye dikkat et dedi