Bugün kontrole gittim 25+1 haftalığız doktor 620 gram dedi ben şok oldum çok az değil mi dedim doktora gelişimi ise bir hafta önde gözüküyor dedi hiçbir şey anlamadım bu nasıl oluyor bu haftaya göre daha fazla kilolu olması gerekmiyor mu aşırı üzgünüm inşallah cevap verenler olur 🙏