Btlabk ben de sezeryan yaptım baya uğraştım ama ucu yoktu cahildim emiyordu çocuk uğraşsam emecekti belki ama korktum aç kalacak diye sarılık falan da olmuştu, bir de yoğun bakımda kaldı kızım 13 gün orda hep biberon aldı mecbur çıkınca da süt sağarken aventi denedim biraz emiyordu hepten bıraktı. Öncelikli emzirmeyi deneyin her zaman, çok sorun olursa kaşık biberonlar var onlardan edinin, direk biberonla buluşmasın alışana emme işini çözene kadar . Ben bilmiyordum bu sefer kaşık biberon alıcam inşallah